סדנאות, קורסים וכיתות אמן עם מספר הסיפורים יוסי אלפי

קורסים לחברות, ארגונים ומוסדות הנעזרים בסטוריטלינג

יוסי אלפי, מספר הסיפורים הלאומי של ישראל, זוכה פרס אקו"ם למפעל חיים, פרס ע"ש יצחק נבון למפעל חיים ועוד, איש תיאטרון, משורר ומורה. יוסי כתב 30 ספרי שירה ופרוזה, הוא אבי התיאטרון הקהילתי בישראל, מייסדו ומנהלו של פסטיבל מספרי סיפורים החוגג את שנתו ה-31. מזה ארבעה עשורים שיוסי מלמד, מרצה ומנחה סדנאות למספרי סיפורים ברחבי הארץ והעולם.

לפרטים והרשמה לקורס:

אמנות מספרי הסיפורים הפכה למצרך מבוקש בעולמנו אנו. בעולם החברתי, העסקי והאישי גם יחד, היכולת לספר סיפור מהווה כלי מרכזי לתקשורת בינאישית. יוסי מקיים סדנאות ארוכות וקצרות טווח בחברות הייטק גדולות וחברות עסקים, בארגונים התנדבותיים, בעמותות ובמוסדות חינוכיים. משתתפי הסדנאות משפרים את יכולות ההבעה והעמידה בפניי קהל, לצד פיתוחה של יצירתיות, כריזמה אישית ושיפור הדימוי העצמי. לצד פיתוחה של חשיבה יצירתית ויכולות אישיות, הסדנא מאפשרת גיבוש חברתי ויצירת אקלים לפיתוחו של דיאלוג והפריה הדדית בקבוצה.

סדנת שיווק המתאימה לעורכי דין, רופאים, אנשי שיווק ומכירות ואנשי הייטק!

איש שיווק ומכירות חייב להיות מספר סיפורים כי אנחנו לא קונים את המוצר אלה את הסיפור לצידו.
עורך דין חייב להיות מספר סיפורים שכן הצגת הפרשה של מרשו בבית המשפט היא חלק ממהלך סיפורי, וכן, אפשר ללמוד את זה.
רופא חייב להיות מספר סיפורים  קביעת דיאגנוזה לפי הסיפור של המטופל, של המלווה או של ההורה.
איש הייטק חייב להיות מספר סיפורים כדי שידע לצאת מהצג, להציג ולספר את הסיפור האישי שלו, להשתחרר מהעולם המשרדי.

קורס חווייתי המלמד בהעמקה את השיטה והטכניקות מספרי הסיפורים אשר פיתח יוסי אלפי. הקורס מאפשר למשתתפים להפיק מעצמם כישורים אמנותיים שנדחקו עד היום, להשתמש במילים ובקול, לעלות על הבמה, לספר ולשחק להנאת הקהל, ומעל הכול – להנאתם. מיועד לאנשי תיאטרון, עובדי הוראה, מדריכים, למנהיגות צעירה ולנדרשים לעמוד בפני קהל בתחומי הטיפול והסיעוד, ולכל המעוניינים להעשיר את עולמם. במהלך הקורס יוצאים המשתתפים למסע אחר סיפורם האישי, תוך קבלת השראה מסיפורם של אחרים המהדהדים את סיפורם שלהם. המשתתפים לומדים כלים לעמידה בפני קהל ולומדים כיצד לסקרן ושלהב את הקהל להאזין לסיפורם.

משתתפי הקורסים לאורך השנים מדווחים כי הקורס היווה עבורם מקור להעצמה אישית משמעותית כמו גם מקור להנאה רבה, כאשר הכלים שנלמדו בקורס משמשים אותם בחייהם האישיים והמקצועיים. הקורסים מתקיימים בתל-אביב וכוללים תשעה מפגשים של ארבע שעות. למידע נוסף ולהרשמה: 03-5616124

"המורה המספר" - כוחו של הסיפור בהוראה

קורס מספרי סיפורים ייחודי למורים בהנחיית יוסי אלפי הזוכה להצלחה רבה. במסגרת הקורס למדים המורים כיצד להחיות את ההוראה באמצעות הסיפורים, כיצד ליצור חווית למידה דרך חווית הסיפור, כיצד ליצור קשר בלתי אמצעי עם תלמידים באמצעות הסיפור, וכיצד ליצור תמונה משמעותית וחוויתית אותה יישא התלמיד לאורך זמן בעקבות הסיפור.

למידע נוסף ולהרשמה: 03-5616124 | office@yossi-alfi.co.il

כיצד להחיות את ההוראה באמצעות  הסיפורים?

כיצד ליצור חווית למידה דרך חווית הסיפור?

כיצד ליצור קשר בלתי אמצעי עם תלמידיך באמצעות הסיפור?

איזו תמונה יישא התלמיד לאורך זמן בעקבות הסיפור?

כיצד לספר את הסיפור האישי במסגרת הקהילה שלי?

 

פרויקט ייחודי – קורס מספרי סיפורים בהובלתו של יוסי אלפי

הפרויקט הינו במסגרת יישום המלצות וועדת ביטון ומאפשר לספר סיפורים אישיים וסיפורי קהילה, לבנות אותם ולהעבירם בדרך חווייתית בפני תלמידים וצוותי חינוך.

תכני הקורס:

  • עקרונות יסוד של מספר הסיפורים בקהילה
  • הסיפור כהצגת יחיד, הנאום כהצגת יחיד
  • הקהל והמספר הכריזמטי
  • תיאטרון סיפור
  • הסיפור אישי
  • הסיפור המצוטט
  • הסיפור מהכתב

כל אלה מזווית אישית ומזווית מקצועית של המורה בכיתה.

דילוג לתוכן